1 mars

Kroppen värker allt jämt från i fredags efter lång passet. Men jag tog igen det igår, pizza, cola och efterrätt! Illa, illa!!!
O inte rörde jag på mig eftersom jag hade så ont. Men idag blir det ut o sprinag med Stina!
Har försökt plugga idag men det går segt! Får lite ångest varje gång jag måste sätta mig med x-jobbet nu, håller ju på att jobba med presentationen. Är uppe just nu i 25 min och det ska bli 10-15 min. Men man har så mycket att säga och ett arbete som man har jobbat med till 100% i två månader är inte lätt att samanfatt på några ynkliga minuter. Tog en break och åkte för att kolla lite butiker men jag hittade inget kul alls! Vår känslan har inte riktigt kommit än även om det är 1 mars idag. O så är jag mer sugen på att köpa hund saker just nu, till min lilla Harry!!

Snart får vi besked om allt är ok med mamma Lotta, så vi ungefär vet när det är dags!! Wiiii!!

Ha en trevlig första mars!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback