Kolla kolla!!

Jag är med som profilbild för Trädgårdsingenjörerna Design!!
Hittade den på internet alldeles nyss!! Har bara sett den i våran utbildningskatalog innan!! Vad tycker ni om bilden?? Lite flummig men ok! När jag var och fottade mig fick jag under ca en timma hoppa för att sen slänga mig i en buske, jag skulle se förvånad och rädd ut!! Jag är ganska glad att det inte blev nån av de bilderna!

Igår var jag på bodycambat maraton = 120 min pass!! Det var så jävla kul, men slitigt som fan! Oj vad jag svär, förlåt!
Idag iaf känns det att man har jobbat i kroppen. Mina armar rygg och lår är som spagetti. Passet går ut på slag och sparkar, plus massa styrka. Man får verkligen plocka fram alla aggresioner man har och bara slå ut alla energi, så gött!

Hjärtat mitt befinner sig på Öland idag. Han och hans mor är iväg och tittar på en sommarvilla till henne. Det ska bli soft att ha en svärmor med en villa på Öland. Tänk i framtiden när man står där med två gullungar, då är det perfekt att åka till farmor på Öland under sommrarna.
Jag fick stanna hemma för skolan ligger allt jämt tungt över mina axlar. Jag har en affärsplan som ska in på torsdag och jag har inte börjat än, illa illa!!

Torsdag blir det Göteborg för att träffa alla tejerna där uppe. Vi ska gå och kolla på en musikal och sen middag på kvällen. Måste dock redan fara hem på fredag då jag ska på trädgårdsmässan på lördag och skriva reportage där ifrån för alltombostad.com. Ska bli kul, och ganska bra betalt får jag!!

Nu när Harry kommer snart, kan det behövas lite extra klirr, för många söta små dynor och koppel måste köpas!!

Nej nu väntar affärsplaneringen!!
Ha en skön förvårdag!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Krillan

Suer snyggt kort Grynet! Du är såå cool!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback