Har inte skrivt på så länge....

Hej!
Har inte skrivit på så himla länge! Men man blir motiverad när man läsers vänners bloggar! Det är så roligt att hålla sig lite uppdaterad på vänner som bor långt bort. Man kan ta dela av deras liv iaf, fast det bor 100 mil bort!

Vad jag jag nu för tiden, tjaaa..... skriver x-jobb, läser 4 kurser samtidigt, ska skriva upp för jägarexamen snart, plus att en liten hund snart ska födas som ska bli min!

Annars så lever livet ganska lugnt! Jo har iof blivit bonde osså typ..... Min sambo kankse rätter sagt har blivit det! Så jag byter dansgolven mot mocka i stallet efter 20 kor och 3 tjurar. Jippi! Ganska mysigt men iaf!

Nu ska jag iväg o fika med S på Nezarin (eko café på skolan)


Kommentarer
Postat av: Krillan

Hej Gry.

Vad roligt att du skrev på din blogg. Jag brukar kolla och hålla mig uppdaterad. =0) Hoppas allt är bra med dig.

Ja visst har de blivit stora? Haha jag ser ju inte klok ut men jag försöker. ;0) Oboy vad du håller på med mkt! Hur går det med jägarexamen? Shit vad intressant! coolt! Å sambo? oboy nu va det läänge sedan vi träffades! Hoppas vi iaf kan göra det om du kommer hemåt snart. I miss U vännen! Jag har fått nytt jobb. haha på en skobutik. Nåja polisen gick åt skogen blev inte uttagen till skolan, men kom till sista uttagningen iaf, så nu år jag bara vänta och söka om igen. Det ordanr sig men det är för jävla tråkigt när man vet vad man vill. Du vet...

Hoppas du har det greate! Oh du har väl inte flyttat?

Puss och kram din vän krilly

Postat av: Kattis

Hej!



Roligt att läsa ett av dina inlägg igen. Var kaféet i bokhandeln bra?



Jag saknar dig och S!

2009-02-06 @ 18:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback