Bebis i juni...

Nu är det bestämt en liten Harry kommer komma till oss i juni. Men det är inge vanlig bebba det är en hund bebba ;) en valpis. Bara allt går som det ska med mamma Lotta nu så blir vi hundpäron på heltid snart. Jag har fått nojja och börjat kolla in var ända liten hund hemsida jag kan hitta. Man måste ha söta täcken, skålar, mjuka bäddar, fina matskålar, säkra transport burar, söta koppel, snygga koppel, praktiska koppel och så lite till!

Men det ska nog ordna sig! Jag har varit sjuk i en vecka nu, så jävla surt! Tur att jag bara sitter hemma hela dagarna och skriver på x-jobbet annars hade det inte varit nice att missa en vecka i skolan. Nu är jag uppe i 14 sidor bara av litteratur studien. Känns soft, känner mig som värsta forskaren (kan ju alltid drömma). Solken skinner utanför jag sitter innne, bitter, alla hjärtans dag jag har inte fått nån present, bitter!

Men men kyssar & kärlek kommar man långt på om man har en så underbar kille som O!

Nu ska jag plugga lite!

Kommentarer
Postat av: Krillan

Hoppas du snart blir frisk och att ni hade en mysig alla <3 dag! kraaaamar!

Postat av: Johanna

Ska han heta Harry? Gud så sött! Jag och M forstätter vårat hundspanande. Maila bilder på hunden och M från nyårsdagarna=)

Kram

2009-02-17 @ 13:27:03
URL: http://joeja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback