Postorder utan sommarvärme....!


Sommarens mitt har kommit men det känns som om sommar värmen låter vänta på sig. Visst har vi vackert väder men någon dirket hetta är det inte!

Idag har jag jobbat samma sak igår och även i morgon komme rjag inte ifrån. Men jag ska inte klaga. Jag har en ganska soft jobb de "bra dagarna". Som idag en bra dag gick långa promenader och fikade i en underbar liten stad, som nu under sommaren invaderas av turister, men jag förstår dom, den är underbar! 6 mil åker jag varje morgon kl 06:00 till jobbet, inte kul. Men bensinen går ju ner i pris det tackar vi för!

Mitt hjärta jobbar mer än vad jag trodde en männsika kunnde göra. Han jobbar som tröskförare tjänar odrägligt med pengar men jobbar mindre önskvärda tider. Vi ses ca 1 till 2 timmar om dagen var annan vecka och var annan vecka sover vi 4 timmar bredvid varandra, vill säga vi ser varandra inte alls. Men man får ta till vara på det små stunder som ges. Ser fram emot nästa helg.... lediga för första gången samtidigt på jag vet inte hur länge!?

Höstens postorderkataloger börjar ploppa in och för mig har det blivit en helig stund när jag får sitta i lugn och ro och bläddra igenom dessa, tänka sig hur en kommande säsong skulle kunna se ut på mig! Alltid lika kul, tyckte H&M hade mycket snyggt så även en nyis för mig Halens, kolla in!

Längtar så efter att skolan ska börja gillar inte att gå runt och inte lära mig nått vettigt! Just måste köpa nytt skolmaterial!
Några tips på fina block, pennor?

Sove time, go natt!

Bild: hm.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback