Så bäst....


Nu har jag jobbat 7 dagar i rad 10h om dan. Jag är så jä*vl* trött och vill bara vara ledig. Plus har jag har en härlig växtfysiologi tenta nästa vecka, plus att jag måste börja sätta ihop mina dansprogram och korigrafier till mitt nya jobb. Men det är nått när man har så här mycket att göra! Man måste göra en massa saker att man tar sig tillsamman och så blir allt gjort och lite till! Som idag kom hem vid sju tiden, trött som tusan, ändå blev det dusch, ansiktsmask, tvätt och lagad mat.

Senare när jag tagit mig upp ur soffan efter mkt god taco kanske det blir lite hoppandes, snurrandes och inövandes av utvecklande inspererande steg till mina dansklasser. Schemana ligger redan ute på nätet och jag finns med under en lite flik "Musical jazz" med beskrivning av grupperna hur jag tänkt lägga upp passen och under lärare står det mitt namn. Kännde mig så stolt när jag såg det! Och en anna grej jag är glad över fick veta att mitt nuvarande sommar jobb var det 80 sökande, 8 fick komma på intervjuv och jag fick jobbet. Ha!

Nu ska jag snurra och hoppa!
xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback