OS och plugg...


Äntligen en dag ledig, eller ledig och ledig har en omtenta på torsdag så igentligen skulle jag behöva sitta och läsa till ögona blör men vad gör man när det är OS på tv och Stefan Holm hoppar en rysligt spännande final. Jag får så ont i magen varje gång han ska hoppa. Å så är det en snygg ryss som bara hoppar super och jag vet inte om jag ska njuta av hans snygga ben eller vara arg på eftersom han förstör för Stefan.
Min egen träning går super just nu. Är på gymmet i stort sett varje dag och bandlöpningen har kommit igång bra. Jag lär mig de nya löpmaskinerna efterhand och kan utnyttja dem mer och mer efter deras kapasiteter. Gymmet och alla styrke maskiner är jag lite försiktigare med när dom är så nya så är det så himmla mycket inställningar att man blir alldeles skraj men jag har valt ut några som jag har lärt mig och kör dom nu dagligen.
På måndag börjar skolan, ska bli gött! Vill inte jobba mer utan softa på skolan, tror att detta år ska vara lite lugnare än förra året och bara roliga kurser inga förebyggande, grundande allmänbildande så skönt! Nu vill jag bara ha in min lön så jag kan handla upp allt på kläder :)

Nä kankse ska återvända till mina fototropismer och metafaser.
Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback