Nya tag......

image355

Äntligen måndag! Eller inte..... Åter skola och visst det är ganska kul just nu men är så jävla trött på allt just nu, behöver en paus, ett sommar lov med lite resor vore inte helt fel just nu. Men det är ju bara 1 1/2 månad kvar nu. Sweeeeett!

På tal om sommaren så måst man ju komma i lite bikiniform, suck! Så nu blir det lite VV några veckor. Kan säga att dagen gått fint och jag följt mitt schema. Förut på musikal linjen dansade vi ju hela tiden, man behövde aldrig riktigt bry sig vad man åt. Man var snygg ändå! Men nu sitter men ju mest bara, då måste man tänka, det har jag upptäckt tyvärr.

Lite planering över komma vecka...
Måndag: aerobics
Tisdag: Promenad + löp träning
Onsdag: Promenad + aerobics
Torsdag: Promenad
Fredag: Promenad
Lördag: Vila eller löpträning
Söndag: Vila eller löpning

Nu med ett hållet kostschema och lagom med träning så sak nog bikinisäsongen inte vara långt borta!

BTW mina små fröer växker så det knakar. Måste snart plantera ut dom i mina nya drivbänkar som O har snickrat åt mig. Världens underbaraste kille!
Sak bli så kul att få skörda under sommaren!
Nej vänner nu måste jag dra till träningen!

Love u all (not) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback