Grillkväll...

image349

Äntligen får man blogga igen! Har riktigt saknat det, menar ingen har ju kunnat bloggat så mina vanliga dagliga bloggar jag läser blev det ju inge av med.

Har inte hunnit ikapp klockan än, drar mig upp på mornarna vid 7 (då egentligen 6) men det ska väl lösa sig. Har kommit in i Design kursen nu iaf. Flummigt som tusan! Men det är väl bara att flumma till sig och sjunka djup in i konstnärsträsket.

Gårdagen var helt underbar och jag hann med en massa...långpromenad, solning, och sen ett pass spinning. Men har inte varit helt kry så det fick jag betala tillbaka idag att jag varit så aktiv igår. Vaknade med feber och hosta, som tur var jag ju ledig och missade ingen skola (just...).

Lika underbart väder ikväll med. Stora O, jag och hans vänner kommer över vi ska grilla och dricka lite vin. Lite sommar känsla i det!


Ha en underbar kväll!

Love u all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback