God morgen...

image351

Vaknade i morse och är fortfarande sjuk, blir så förbannad, FÖRBANNAD! Jag har inte tid att vara sjuk, måste gå i skolan nu när vi har en kurs där det är närvaro varje dag som gäller plus att jag måste hinna träna, jobba och börja med de 250 växtnamnen på latin + deras sortnamn + att jag ska veta hur alla ser ut!!

Jobbade 2 timmar igår sen blev jag hemskickad för jag höll på att säcka ihop, inte så bra när man står med kunder!
Firade min sjuka eftermiddag på Novalund, inte bra! Men fick massa nya fina saker shoppade! Nya skor till mig, svarta med en vit rosett väldigt Chanel! Sen present till syrran, en sjal och halsband, men hon har blivit alldeles för smal och vältränad så egentligen är jag ganska sur på henne, man måse dela med sig! Sen har jag ju min lilla "thing" för pelargoner, min samling börjar bli riktigt stor nu (hehe, "drop it it's my thing") från vilken serie kommer de citatet? Iaf var på Blomsterlandet igår, hos konkurrenterna, jaja jag vet, men dom hade pelargon veckor där iaf och fick hem 4 nya exemplar till samlingen. Mina roomie är nog inte så glad över min lilla samling då den trängs ute i vårat delade vardagsrum (ända rummet med tillräckligt med solljus). Men hon är knäpp så jag bryr mig inte! Hahaha!

Ska nog lägga mig ett tag nu hur surt det än är. Men äntligen är biljetterna hem bokade! Har inte varit hemma på så länge, saknar alla kompisar och familjen sååå mycket! Det är ganska ensamt här nere i söder. Man känner många men man har väl inte hunnit bygga upp nått direkt "liv" här. Man velar hela tiden var "hemma" verkligen är?!
Blev så glad när jag hittad en bild på mig på
Krillas blogg, nån där hemma tänker på mig iaf snyft!

Nej nu måste jag kurrera mig!
Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback