Vackra klänningar och tunga böcker....

Idag har jag skolkat från min första föreläsning, anledningen var.... att plugga Botanik! Glamoröst va?! Det är nog första gången jag skippar skolan för att hinna plugga, hur konstigt låter inte det? Visst, om det hade varit nått annat kul på gång men nej bara en hemskt stor svår tenat i Botanik. Har suitti hela dagen frånsatt då jag sprang till tvättstugan och små korta samtal med M. Hysteriskt!
image315


I morgon är det första sittningen för mig på Universitetet! Ska bli intressant att se vad det är för nått....? Undrar vad man ska ha på sig! Om jag hade denna skulle jag vart glad......
image316
men men jag får väl dyka in i garderoben och kolla vad man kan hitta för snyggt!!

Hittade en fin bild till sist.. ...den liknar mig och min bästis
J ! Eller hur?
image317

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback