Kräftskive bestyr...

image311
Kräftfesten om 1 timme. S banckar snart på dörren och då måste jag vara klar. Men kom på nu när jag håller på med massa latinska namn att kräfta på latin heter  ju Cancer. Inte så trevligt så jag hoppas på svenska kräftor ikväll och inte latinska ;). O nej jag börjar redan dra dåliga pluggskämt, snacka om insnöad snabbt! Kvällen börjar ute så det gällar att bylta på sig. Tänkte ha mina nya stövlar från
Scorett , svart stuprör och min västklänning från Zara. Hittade även ett par super gamla örhängen som jag fått från nån nångång som hade varit utomlands tror jag som var supersngga och kändes helt rätt så dom får dingla i öronen ikväll. Kul att träffa massa nytt folk tror ca 200-300 kommer till skivan. Många att hälsa på!

Kvällens partyplatta som rullar just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback