Träna till Brittan - då är jag lycklig!

Nu när pluggandet avtagit något roar jag och Stina pina oss med träning. Kvällens pass blev step up avancerad - kankse inte så bra då jag och S som bara har gått på step 2 gånger förut, men eftersom jag är bäst och S collast så klarade vi det galant. I slutet av passet var det en massa jobbig men nyttig styrka och precis som jag höll på att klappa ihop så... ja, som en skänk från ovan kom Brittans nya låt GIVE ME MORE stuttsandes ur högtalarna. O visst kan man snacka mkt skit om den tösen men för mig kommer hon alltid vara bäst, coolast och göra dom bästa "göra mig på bra humör" låtarna . Brittan är bara Brittan - så super bäst!!

Lyssna in den här!

Snyggt klädd pumpandes till Brittan.....

image326

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback