Roberto Cavalli for H&M

image323image324

Bilder från
H&M:s blogg!

Roberto Cavalli premiären på H&M närmar sig med storm steg! Alltid lika kul med dessa big fashion designer som kommer och gör kläder för oss vanliga dödliga utan miljon belopp på banken. Jag har sneaki pickat på H&M's Roberto Cavalli bloggen där lite smaskiga bilder låg ute där man kan skymta guldklimparna. Hittade min älskling på en gång, guldstrass klänningen! Aaaaaa den är så het! Måste, måste ha! Den kommer passa perfekt jämt det vet jag! Priset ryktades dock att det låg över tusen lappen och det kan ju svida till lite. Men guld är ju guld!

Själv tänker jag inte brottas i några butiker utan klickar nog hem lite gott och blandat via nätet. Man kan anmäla sig på H&M.s hemsida så man blir påmind när man ska in och shoppa loss.

Massa djurmönstrat verkar det även bli men jag vet inte jag!? Det känns som om det har haft sin tid. Visst kan det vara super het och sexigt att glida in i en leopard mönstrad svepande skapelse men nja inte för mig! Inte en hel klänning. Ett bälte eller väska skulle jag mer än gärna bära upp!

Vad tycker du om djurmönster??

Om du vill frossa i Cavalli kolla in när de slår upp portana den 8 November!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback