Resa...

Sitter förgäves och försöker få tag på en biljett hem! Men det verkar tydligen vara helt omöjligt! Flyg, tåg, buss ingen stanns kan jag komma över en biljett som kostar någorlunda vettigt! Blir väl att jag får cyckla mina 60 mil hem :(. Smal lär jag ju bli då i alla fall!

Har funderat på det bästa sättet att transportera sig eller det skönaste!?

Tåg: Går ganska snabbt men bullrigt och hatar att sita mitt emot nån!
Buss: Tar fruktansvärt lång tid, men gansk lugnt och skönt så man kan sova!
Flyg: Snabbt, lite dyrare och läskigt! Men bara man får tag i en biljett så får det nästan vara hur läskigt som helst!
Bil: Det absolut bästa sättet, tycker jag, måste köpa en, vill ha vill ha vill ha!!!!

Ja ha... hur ska du transporteras idag?

image321

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback