Nya tag... neråt (viktmässigt)

image319
Världens snyggaste tjejer!

Här var det ledsamt vill säga!! Nya tag! Inte blicka bakåt så ska det här nog gå bra! Ni får ursäkta min känslo storm som jag bara kände att jag behövde skriva av mig! Tack för all fina kommentarer, det värmer!

Är super dålig på att blogga nu, jag vet! Men jag hinner bara inte! O om jag skulle gå in och spontan blogg lite så skulle det mest handla om hur stressad jag är inför alla tentor. O det är ju inte så inspereande att läsa om.

Men läste nått kul idag hos
Fetto. Det är en brud som bestämt sig att under ett antal dagar bara äta pulver och sedan ska hon ha gått ner 10 kilo till slutet av november - det lät hemskt bra tycker jag!
Då jag slutat dansa och ny mest sitter på min rumpa och glor i en bok så är det lätt att man blir lite fluffsig eftersom jag är van vid att kunna äta nästan vad som helst utan att mkt händer men nu helt plötsligt fick jag en lätt shock när jag vägde mig här om dagen. VA? Har jag gått upp? Fan fan helvetets skit! I panik nu söker jag bra metoder för att åter ställa mitt lugn och normala vikt och tyckte att Fetto bruden hade en fin ide!

Har du några super bantnings tips???

Har faktiskt tränat lite! Gick med på ett gym här i Lomma men har bara hunnit vara där 4 gånger, illa! Men promenerar och springer så fort jag får tid! Men måste väl se till att det blir mer! Kankse man ska ta sig en runda nu här på kvälls kvisten? Eller är det för kallt?

Nej ska nog doppa näsan i "Science and the Garden" nu!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback