Love i öronen....

image325
Tenta lyx - blev eftermiddagens tema. Har pluggat, pluggat, pluggat konstan (känns det som) sen slutet av augusti. Nu är sista tentan gjorde innan ett skönt liten tenta paus på 5 veckor. Så jä***la skönt!!
Det firade jag och S med en shopping tur in till Malmö. Köpte massa mysiga scrap book grejor så nu är pysslar andan på hög nivå. Oo sen sprang jag på dessa underbara så grymt coola örhängen. Vintage, super gamla och så heta. Jag föll för dom på en gång och tänkte att dom bara måste få bo i mina öron (eller inte i, men strax under). LOVE i shockrosa ska nu dingla och pingla vid mitt huvud vilda party nätter i Malmö, Lund eller vaför inte på Paaben i Alnarp.

Snygga?

Nu ska jag träna (utan mina LOVE)!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback