Lite klarhet i livet....

image322
På senare tid har jag haft väldans mkt huvudvärk men har oftast skyllt det på stress och massa plugg. När vi haft föreläsningar på Universitetet har jag sett lite dåligt vad som egentligen står där framme men jag har skylt på att det är ju en projekterad bild och det är nog datans fel att det blir lite dimmigt. Men så här om dagen när jag pratade med min bästis J, som just hade köpt ett par splitter nya röda GUCCI bågar som jag då oxå ville ha kom jag på att jag så klart måste gå och kolla synen så kankse oxå jag måste köpa ett par GUCCI brillo ;). Sagt och gjort så var jag nu där idag... och svaret var "Du är skelögd och hemskt närsynt" Va? Skelögd? Men tydligen har jag så starka muskler i ögonen att det aldrig har eller kommer märkas. Det var ju en jävla tur det! Så då var det bara att inhandla ett par brillor. Men efter att jag nästan testat varenda par som fanns i butiken lärde jag mig att det är faktiskt ens form på ansiktet som får avgöra vilka bågar som ska vila på ens näsa, o tyvärr så ville inga GUCCI bågar passa mig. Så det blev ett par RAY BAN, istället, mörkgröna lite diskreta och hemskt snygga! Ujuj vilken skillnad det blev när jag fick testa med de nya linserna! Så nu ser jag världen med nya ögon!

Kameran som jag hade tänkt köpa får nog vänta ett tag till nu!
För det här blev en dyr dag!

Nu ska jag på mys kväll med syrran och Lilla O!
Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback