Sälen till nyår

image340


Nu är det klart - det nya året invigs i snöiga modder, vitklädda toppar och gnistrande snö - i Sälen! Stugan betalt och klar och en gäng på 9 goa folks hänger på! Ska bli så jävla kul att komma iväg till Nyår. Har lyckast haft riktigt misslyckade nyårasaftnar flera år i rad nu, men nu jävlar! Måste börja spnan in snygga ski kläder - har inte så bra koll på sånt men min lilla kusin som är med i SWE landslaget för snowbord skulle hjälpa mig! Han får ju allt sånt sponsrat och klart så jag ska få snylta lite på honom! Ibland är släkten bra att ha!

Sen glitter i massor, så nyåret sprakar ordentligt!!
OO de tär redan fixat då i morgon den stora Glitter festen är! Klänning som glimmar, skor strumpor väska! Jag ser ut som en julgrans kula! Hihih men är det tema fest så är det!!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback