Spendera tusen...

image206

Andra dagen hemma och sjuk men idag kunnde jag inte ligga stilla så begav mig ut på stan och tittade lite. Hittade n underbar väska som jag har önskat mig i födelsepresent nu av M och en super söt jeanskjol. Mörkt jeanstyg och med lätt vidd. Allt hos Victoria of Sweden. Gillar verkligen den butiken dom har alltid nått fint att shoppa! Det är så himla lätt att gör av med en tusen lapp när man går så där på stan, sen när man börja tänka lite så är ju tusen spänn typ nästan en halv hyra eller mat för en månad och så kan den försvinna på en väska och en kjol! Illa när man börjar tänka så! Så ingen kjol idag och väskan får jag hoppas på senare!

Men en liten present till Mor, för snart är det ju mamma dagen! Ej att förglömma! O så, en liten present till I i min klass ska dit på kalas ikväll! Kankse man får tårta!?
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback