Önske lista...

Snart fyller jag år! O då är det bra att önska sig nått så man får det man vill ha! Eller hur?!

Min önske lista!
image208


  1. SPA behandlingar, vilka som helst massage, fotvård, ansiktsbehandling, manikyr you name it!
  2. En rosa väska från Victoria of Sweden, (har önskat den från M)
  3. En jeans kjol, mörkt tyg med fin vidd oxå den från V of Swe
  4. En digital kamera, vilken som helst bara den är bra!
    image209
  5. Ett vacker smycke (typ denna formen kanske inte just en hund men nått liknande)
    image210
  6. Ett bra vax till bena!
  7. Något kul, uttänk som jag just nu i skrivande stund inte kan komma på! Något som nån känner att den här den ska hon ha! Oj spännande!
  8. O massa blommor så klart för det älskar jag! Rosa rosor..... sweet!
image211

Grattis på mig själv i jätte förskott!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback