Stressad!

image145

Denna vecka har varit allt annat än lugn! Vi kom hem sent i söndags kväll och då var det bara att hoppa i säng och försöka få några timmars sömn. Måndagen började med träning hela förmiddagen sen iväg till passkontoret med H.
Kvällen bjöd dock på ett spännande event. Som dansare får man ibland gå modevisningar och ikväll var den dax för en sån. Märket heter
Qvinnum och är ett sportklädes märke riktat till kvinnor som vill ha "bekväma" tränings kläder. Lite mer lose fit! Dessa små söta fick jag showa off på catwalken! Perfekt för mjukis dagar i sängen eller kankse en promenad till sommaren!
Efter massa "walkandes" bar det av hemmåt som tur var min älskling och kollade på modevisningen så jag fick sälskap hem. Sent hemma och super hungriga! Middag: klyftpotatis. (Bara? Japp.... hum?!)

Sen idag upp halv 7 och iväg till skolan genrep hela dagen inga raster och 20 min lunch. Kl 14.00 gick luften ur mig. Blev bara så där super trött som man inte får bli! Men "the show most go on" så det var bara upp på scen igen och repa repa!

Äntligen från skolan möte jag upp M på stan coh en liten storhandling till köket gjordes. M drog iväg på träning, och jag som ändå var uppe i varv stor städade köket och sen gjorde en super god middag till mig själv!

Nu väntar Desperate Houswife, jippi!
image146

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback