Sköna dagar!

image155

Har varit sjuk sen i tisdags men har ända varit ganska duktig och kreativ. Har jobbat med en hemuppgift som ska skcikas till en av de universitet jag hart sökt till hösten. Förhoppnings vis blir det Alnarp eller Uppsala, men får se var mina vingar bär mig. Snuvig och alldeles täppt kunde jag inte hålla mig inne idag när solen sken så underbart från himmlen. Vandrade upp i det fina fritidsområdet vi har nästan bakom knutten och var ute och gick i dryga timmen, så skönt! Men blev alldeles flåsig då jag jag var alldeles täppt och bara kunnde andas med munnen. Kanske inte så super bra att vara ute och traska när man är sjuk, men jag kände mig faktiskt piggare efteråt så jag tror att det inte gav nån större skada.
Det är så himmla skönt med solen, man blir alldeles glad och massa sommar minnen dyker upp och man börjar genast planera den kommande sommaren var man ska spendera den. Vilka stränder som ska besökas, kankse en resa utomlands, vilken bikini ska man sattsa på iår? Blir det en fin sommar eller kommer den regna bort? Nej, regn vill jag inte ha! Sol, sol, sol!

Har faktiskt något mer att se framemot! Skrev ju för några dagar sen om min gammla student bal och ville ju så gärna gå på en bal igen. O, nu ska jag det! Skolan jag går på har en Kricketbal varje år! Hade jag ingen anning om! Kul iaf så nu är det bara att börja leta balklänning. Har redan bjudit min älskling och han ville följa med! Kul att gå med en riktig dansare som har SM-guld i pardans. Oj, blev lite nervös! Nej,då, han kan nog föra mig vackert så vi svävar fram över golvet! Men men klänningen?! Måste leta runt i Gbg vad det finns för ställen som har bal klänningar! Har du något tips?

Bara en vecka till påsklovet! Gud, vad skönt! Ska åka hem och bara ha det skönt! Träffa familjen, rida på min häst åka en snabbis till Sthlm för att fira Påsk med syrran! Tänkte fixa en jätte fin bukett som jag såg i min favorit tidning som dammp ner i brevlådan igår, Drömhem och trädgård, ja ja jag vet lite tant varnings tidning men jag älskar allt som har med blommor trädgårdar och inredning att göra, men iaf buketten i den var det vackra ris grenar såna som är i runda former blandat med tulpanen Zomerschoon och sedan hängandes i riset handmålade ägg från Maria Wickbeg, den ska min syster få!

Mysigt att fira påsk! Då känns inte sommaren långt bort!
Soliga kramar från en sjukis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback