Schlagerkväll!

image125

Så var det lördag kväll, schlagerkväll för att vara exakt! Jag har däckat i sängen med datorn i knäet och en schlager godispåse bredvid mig. Anledningen till att jag däckat är att jag har jobbat hela dagen. Jag är trött i bena, ont i huvudet och super trött. Egentligen var en utgång till en latino club inplanerad ikväll. Men både jag och min älskling kände att en lugn hemma kväll var något vi båda behövde. Så blev det, med god mat, godis och snart lite schlager yra!

 

Lite kul det här med andra chansen! Alla ?stora? schlagerartister gick inte vidare till finalen utan tävlar ikväll igen! Så som Nanne och Magnus! Bombnedslag så som alla Idol:arna och lilla lärarinnan (som borde skippa glasögonen, dom var inte schlager) dom gick till final. Ska bli kul att se vad som händer ikväll!

 

Aj mitt huvud! Blir nog sova tidigt ikväll, hoppas andra chansen går fort! O natten lång för jag sak jobba i morgon igen, suck!

 

Njut av söndagen, söndagar kan vara så otroligt mysiga med långa frukostar en promenad eller bara ligga i sängen hela dagen och titta på film och krama den man älskar!  Bara njuta av ledig tid utan krav eller måsten! Å, ge mig en sån söndag! Kanske nästa helg blir sådan!

 

Kan ju alltid hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback