Morgon löpning!

image179



Hör och häpna men idag har jag sprungit på morgonen!  Oj oj oj, vad jag känner mig nyttig! Sprang runt 6 km inte så långt men alldeles lagom för mig just nu. Känner att power walk är väl det jag tycker bäst om för det är skönt hela tiden. Man kan gå med nån prata och ha det trevligt. Löpning då blir det mer allvar. Mer utmaning att få benen att gå! Men kom igenom den uttänkta banan! Gjorde dryga 100 sit ups och sen in i duschen och det är ju nderbart skönt när man tränat! Riktigt det man längar till!

Himlen är inte lika blå som igår! Men det är fortfarande varmt och behagligt! Ska åka ner på stan och fixa nån liten påsk present till M eftersom jag åker hem över Påsk och han stannar här! Snyft! Men då får man ju längta lite och det är faktiskt oxå bra!

Önskar jag kunde sitta så här nu!

image180

Cameron Diaz, ur filmen "I hennes skor"

Men det får man nog vänta med! Men kanske en solstund på trappan ner mot hamnen idag! Får se var jag hamnar!
Solpussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback