Jobb förvirrad!

image167
Mitt huvud går i fem delar! Håller på att försöka reda upp min sommarar med vilka jobb jag ska ha, vilken stad jag ska bo i. Vilka kontrakt jag ska skriva på vilka möjligheter det finns där att säga upp sig om man ändrar sig!? Allt snurrar och jag har ringt hela min familj för råd och konsultation. Men allt snurrar fortfarande!

Men så här blir det nog.........

Kommer skriva på ett kontrakt för jobb 1. Kanke kommer att ändra mig och inte jobba där alls eller bara jobba i juni för att sedan säga upp mig för att kanske jobba på jobb 2 som jag fortfarande inte vet om jag har fått än?! Eller så åker jag hem och jobbar med jobb 3 för att sedan då förhoppnoings vis ta jobb 2 eller ta jobb 4 här i stan och sedan åka hem för att ta jobb 2.

Samtidigt som jag vill vara kvar hos M som har sitt jobb här i stan och vara nära havet och allt som är mysigt med Gbg på sommaren så vill jag även hem. Till familjen alla nya sytersöner sjöarna hemma, hästen, hunden och vännerna hemm! Oj oj oj! Om jag fick önska så skulle jag dela sommaren halva här halva hemma! Å önskar det kunnde lösa sig så!

Nej ska väl iväg för att skriva på det där kontraktet för jobb 1 nu! Hoppas jag har skrivit upp rätt tid blev lite osäker nu när jag tänker på det! Men äh, jag är så förvirrad så jag får hoppas det stämmer!

Jobb sommar puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback