En lugn morgon!

image165

Idag är jag frisk men börjar inte förens ett! Så skönt, på med myskläder, en riktikt lång morgon dusch och en sparsamt god frukost! Inge super lyx på vardagar!! Aj, aj!
Har jobbat lite med en bild till universitet projektet, men den blir bara sämmre och sämmre! Vet inte vad jag ska göra känns onödigt att slänga den när jag har joobat så med den men skulle ändå vilja börja med en ny!

Suck, solen skiner underbart idag igen! Ska kankse knalla in till stan idag så får jag röra lite på mig!
Jag och M tog en långpromenad igår kväll var ute och gick i 2 timmar medan solen romantiskt gick ner bakom trädens toppar! Väl hemma blev det choklad kakor och te! Ibland måste man unna sig!

Nej nu ska jag nog dra mig!
Ha en underbar dag!
//Gry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback