Dumma tanter!

image186

Bara för att man är 75 tycker inte jag man har rätt att vara otrevlig!
Satt på spårvagnen på väg hem med massa tankar i huvudet om jobb och saker som måste fixas. Mina fötter hade jag placerat på den lilla låga bänk jag hade framför mig! Visste kanske inte super bra gjort men nästan alla har fötterna där och även jag nästan varje gång!
Nu det lilla problemet!
Två äldre damer kom in och satte sig snätt bakom mig! Dom ojjade sig lite då vagnen satte fart o dom forfarande inte hunnit sätte sig ner. Jag vände lite på huvudet och log lite så där som man gör am nån höjer lite rösten på vagnen. Väl sittandes fick en av tant jävlarna, ursäkta språket, syn på mina uppflugna fötter!

" Hur kan hon ha fötterna där ser hon inte att hon förstör?!"

då den andra svarar....

"Hon har inge vett i huvudet"

O jävlar vad jag tagga till.....
"Håll käften"
sa jag och gick min väg som tur var skulle jag av nästa!

Bara för att man är äldre ska man då kunna sitta och tala högt och tydligt om personer de inte gillar?
Jäkla tanter, F*N vad sur man blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback