Dålig start på dagen!

image139

Vaknade upp på helt fel sida av sängen idag! Var sur som ett oskväder hela morgonen, men lyckades svälja min ilska. Anledningen varför jag blev på dåligt humör kan jag inte gå in på men det lyckades förstöra hela min morgon. En morgon som inte fick bli förstörd då jag idag ska iväg på en jobb intervjuv och vill att allt ska vara på topp så man kan focusera på det bra man har inom sig!
Jag har heler ingen chans att ta bort denna gnagande känsla. Suck! Hatar att vara på dåligt humör! Man försöker knuffa undan det. Vara posetiv och ta vara på varje liten minut. Men ibland blir man bara så besviken på saker och ting att det inte går att hålla tillbaka.

Livet kan vara nog så svårt att leva ibland. Och, då bli sur över små saker som ligger och retar en är bara tröttsamt! Men oj! I skrivande stund känns det genast bättre, kanske bara behövde skriva av mig lite!

Livet är inte värt att sura ner sig för små skit saker!
Nya fräscha tag! Hopp in i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback