Sommar lov från bloggen

image218

Oj vad länge sendan det var jag skrev! Delvis beror det på att jag har sommarjobbat massor nu både dag och natt och en annan del är att jag nu under sommaren bor hemma hos ma o pa där det endast finns ett modem från stenåldern att till gå vilken betyder att det tar ca en halv timme att bara kolla mailen och innan jag kommit in på bloggen har jag redan sommnat!

Men vad har hänt under juni? En snabb uppdatering!
image219


Jag har fyllt 21
Flyttat hem
Börjat jobba
Slutat jobbat
Börjat på ett annat jobb
Levt livet.... och nu är jag hos M i "våran" hemma stad och njuter en lite minisemester!

Idag tog vi bilen ner till Varberg, satt och solade och åt massa god mat! Åkte även förbi GK's en snabbis och skönt att det inte var så mycket folk! För jag vandrade runt en stund och tänkte på hur billigt allt var och att man verkligen måste passa på nu när man ändå är här!!! Köpte lite hudsaker, shampoo tandkräm nån baströja och lite annat kul som jag sprang på! Sedan när jag skulle betala fick jag en liten chock! 1100:- gick det på! O jag som bara skulle titta lite! Väntar även en beställning från La Redoute på dryga tusen lappen! Men jobbar man så kan man väl lika gärna göra av med allt igen! Varför spara när man kan ros sig!!!!

image220


Solen skiner! Nu ska vi bada!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback