Valväntan

image226image225

Det finns massa viktiga val man ska göra i livet och just nu i min ålder (runt 20) är det spännande och jobbiga val som ska göras. Såna som har med ens framtid att göra. Tillexempel val av universitetsutbildning, det är väldigt avgörande för ditt val av jobba i framtiden. Det som du ska vakna upp till nästan varje dag och förhoppningsvis känna och vad kul det ska bli att gå till jobbet idag! Jag har gjort mitt val av universitetsutbildning. Jag har sökt Trädgårds ingenjör/designer för jag har en dröm om att kunna bli egen företagare med en stor handelsträdgård där jag kan designa trädgårdar, sälja växter, göra buketter, ha konserter och andra arrangemang. Det ska bli en handelsträdgård där flera sinnen ska få stimuleras! Men tillbaka till valen igen! Det är ju faktiskt inte jag som bara kan bestämma mig för om jag vill läsa här eller där utan det ligger i nåns annan hand, någon på VHS /verket för högskolestudier). Och svaren till detta nerverande val kommer om några dagar! Endast några dagar sen vet jag mycket mer om min framtid än vad jag gör i dags läget.
 
Värsta som finns att vänta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback