Minisemester i Sthlm

Har varit ledig några dagar och passade genast på att njuta så mycket det bara gick! Tog syrran och hennes bebba packade min lilla svart bil full och drog iväg! Och vilken tur vi hade med vädret! Fick raporter hemmifrån om ösregn medan solen strålade hos oss! Två långa dagar tillbringades vid havet, så super skönt! Solen strålade hela tiden och då får man passa sig för att inte bränna sig! O jag som har blivit solkyddsfaktor guru förespråkade för mina systrar hur viktigt det var att smörja sig! Duktig som jag var smörjde jag in hela mig. Men syrrorna smörjde bara in bebbarna och inte sig själva! Båda fick sota för det på eftermiddagen när båda såg ut som danska flaggan medan jag såg brun och fräsch ut, utan någon sveda eller danska flaggor!

Mitt tips - använd solkräm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback