Båstad veckan!

Ännu en underbar vecka i Båstad förflöt denna sommar oxå! Med massa fest, dricka, dans och underbara människor! Det är alltid lika kul i Båstad var man än hamnar (nästan) och det är nått vissta att man alltid lyckas få kväll efter kväll till oförglömmliga fest minnen med vännerna! Åter hemma igen känns livet grått. Ingen sol, inga roliga fester nej nu går det bara neråt! Får snart bli en tur upp till Sthlm, eller vad tycker du J? En av de roliga sakerna med Båstad (tycker jag) är att man tänker lite extra på vad man sätter på sig, på stranden, på stan och såklart kvällarna. Alla klär sig snyggt, av partyfolket iaf. Visst finns det en och annan missanpassad person i hoperna som inte vet hur man klär sig men dom glömmer vi bort. Det är så super kul att kolla på alla fräscha snygga människor som vet hur det ska vara! Själv körde jag på alla mina partyklänningar kombinerade med en liten kort jeans jacka (lånad, måste köpa en egen så snygg) och höga skor. Mina favoriter i guld blev välanvända på Peppe´s Bodega VIP avdelning! Även dagarna blev det mycket klänning av och jeans jackan fick följa med även här och min lilla älskling Loui! Ett besök i Norrvikens trädgårdar och outfiten blev denna!

Glasögon: GUCCI
Jeansjacka: Lånad
Klänning: Gina Tricot
Väska: Louis Vuitton
Skor: minns ej! (undra varför) ;)

image234
Var du där?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback