Vår shopping!

Vårjacka är något man måste börja fundera på nu när graderna stiger utom hus och vårlökar börjar synas i rabatterna. Jag har hittat en av mina vårjackor 2007 då jag är jack galen och köper nästan alltid två tre stycken varje vår. Vårjackor är ju oftast inte så dyra och jag tycker det kan vara kul att få matcha hela sin outfit från topp till tå. Den söta lilla svart kommer från NY Collection och kostade bara 199:- ett riktigt fynd, fanns i rött också! Sedan, googlandes på Top Shops hemsida hittade jag den här underbara jackan som jag tyckte var super söt med en liten rosett i halsen! Även Vero Moda kommer få in riktiga fynd under våren kolla deras hemsida! Men om du inte vet vilken jacka du vill sattas på i vår så tycker jag att skinnjackan alltid går hem. Äger själv en i gräddvitt som jag älskar, den har i alla fall hängt med i två säsonger nu.

 

Lycka till med vår shoppingen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback