Rockfest´s bilder!




Så har man vaknat till liv igen efter en lång natt. Efter en super rolig fest med massor med folk som blandades och minglande! Visst är det härlig när vänner till en själv blandas ihop med andra vänner. Folk pratar, byter åsikter och dansar! Nästan alla från min klass kom och jag fick blommor, tulpaner och en gerbera (helt underbara). Sen var det folk från Balettakademien både musikalare och dansare. Vid tre försvann det sista och det var jag glad för. Började bli riktigt trött och ville bara tvätta av min fula sminkning och sova! Sist gick H men en liten flicka blev kvar hos min Sambo 2, trevlig blandning ”över gränserna”!

 

Vaknade för en stund sen och gick en runda i lägenheten…. Suck! Inte kul att se resultaten av en lyckad fest. Flaskor, flaskor, burkar och åter burkar!  Gick tillbaka till min mjuka säng som var tom då M redan tidigt åkt till jobbet, snyft! Drömde om en god frukost tittandes på sex and the city. Ska väl försöka förverkliga den där frukosten, kanske en frukost buffé på stan?!

 Hoppas ni får en skön helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback