O jag som bara skulle titta lite!



Skulle möta upp M efter jobbet igår och tänkte att en liten sväng på stan för att få en överblick på sortementet skadar väl inte. Kl 17.00 när vi skulle mötas hade jag lyckats samla på mig 5 kassar med lite allt möjligt, nyttiga saker!!

Svarta dansbyxor - H&M
Sjal - Pepper
Silver ballerina - H&M
Bas Linne - H&M
Hår accesoarer - H&M
Jeans med högmidja - Vero Moda

O inte nog med det! När jag kände för att spendera gick jag och M in på Jensens Böfhouse (vår favorit resturang) och tog oss en trerättare! Mozzarella sticks, mmmmmmmm I Love them! Kycklingfilé och bananasplit! Inte nyttigt men underbart gott! Dansade bort allt idag ändå ;)

Ibland måste man unna sig dagar av lyx!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback