Jag och Sigge!

Jag och Sigge!Långt hemmifrån närmare bestämt i Örebro hemma hos mamma och pappa. Tog några dagar off för att vila upp mig lite och att njuta av familjens närvaro. Har ligger snön vit och det är alldeles underbart vackert. Som ett riktigt sago landskap. Skönt att komma hem och bli lite ompysslat till ett stort rent hus med god mat, vedspis och snälla systrar, (för det mesta!). Det ända som känns jobbigt här i snö patradiset är att min älskling inte är hos mig. Han är kvar i Gbg för att jobba! Känns alltid tungt att vara ifrån varandra, men på nått sätt är det ju bra oxå. Då jag nu märker hur mycket jag uppskattar hans närvaro nu när jag inte får den. O då, när jag återigen är med honom kan uppskatta honom ännu mer. Så nått gott har ju den längtan jag nu bär på iaf.
Skickar med ett kort det är jag om 5 år i min handelsträdgård med våran katt på axeln, en Sigge till kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback