Jag och Jill Johnson

Jag och Jill Johnson
Lördagkväll och dags för ett kulturellt besök på konserhuset i Gbg, närmare bestämt en konsert med Jill Johnson. Efter en stressig dag på jobbet skyndade jag mig att stänga butiken då konserten redan började kl 17:00. En bra öppning på konserten då Jill redan i entrén mötte alla i publiken och man vi skakahand och ta en liten bild om man så ville, och det ville ju så klart jag. M fick ställe upp som fotograf och visst blir det ett litet extra minne från just den konserten. Väl inne i Gbg super fina konserthus satte vi oss till rätta och väntade in Jill. Nästan i tid drog dom igång, till min besvikelse blev det ingen schlager utan enbart en konsert av country. O ja! Det är kankse inte direkt min typ av musik coh inte M:s heller men att se Jill som artist på scenen gjorde kvällem ändå. Hon har en fantastisk röst som håller till alla låtar (körtjejen täckte dock bra på de lite högre partierna). Och som vanligt super snygg klädd i en lång snyggt skuren kavaj men som vanligt en superkort kjol under. Men hon har ju super snygga ben så varför inte visa dem!

Så helheten av konserten var jag ganska nöjd, med bild och bra publik underhållning och det lilla extra på slutet, hon bjöd på "Kärleken är", mycket vackert! Tack Jill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback