Hjärta

Hjärta
Alla hjärtans dag närmar sig och det tycker jag är en väldigt mysig dag speciellt om man har någon som jag att dela den med. Denna dagen ska man visa varandra lite extra att man tycker om varandra. Och kanske inte bara din älskling utan vänner oxå som byterder extra mycket för dig! Man kan visa sin uppskattning på många fina sätt. En extra puss, en ros (underbart), en varm kram, ett fint mail/sms, en middag eller bara tusen underbara ord på samma dag! Och om man nu har gjort allt detta så kanske man vill lägga ner nått extra på kärleken och då kan jag tipsa om ett par super snygga kalsonger som är bra både för din älskling och utsickten för dig!! På zoovilage.se hemsida finns underbara kalsonger från D&G tog fram de jag gillade bäst, och om du ändå beställer varför inte ta med ett par till dig själv! Dessa rosa tyckte jag var söta! Tror M känner igen D&G kalsipperna, fast vita! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback