Dansmässa i Sthlm!

Rest hela dagen! Körde iväg hemmifrån vid 07.30 ända upp till Sthlm i en gnistrande vinterlandskap. Trots de tidiga timmarna var det ganska vacker så det gjorde inget. Resans mål var Diselverkstan, ett stort kultur centrum, för att njuta en dag av dans på Dansmässan! Massor med mystiskt och underbar dans som gav massor med insperation. Mysig lunch på en Italiensk resturang värmde gott i magen till eftermidaggens insperation intagande. Bästa gruppen av många var Kompani Raande-Vo. Dom fångade mig totalt med en magiskt framträdande, underbara dansare korrigrafi och scenigrafi. Bild  Kompani Raande-Vo. Vid sju var jag hemma igen! Fast önskar jag var hemma, hemma! I G! Hos min älskling! Saknar honom så! Men men, nu Let´s Dance! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback