1 2 3 - 3 2 1 BJÖRK

Shopping tur idag igen! Men nu har jag på jakt efter en tröja till min älskling! O eftersom favorit designern BJÖRK  har sin  fabrik i Örebro och en liten ”hemlig” butik dit nästan bara folk som känner till märket kommer då butiken ligger lite avlägset. När jag kom dit var det stäng men efter en stunds ivrigt ringade på dörren så öppnade designern själv. O, eftersom han är god vän med min älskling så hjälpte han mig gärna. Det blev en svart Zip tröja med underbar passform. Efter år av arbete på just den tröjan är den äntligen i butik bara för att få det rätta sömmarna till den perfekta passformen. Känns härligt att få bära kläder med jobb och tanke bakom så jag beställde en till mig själv! En rosa – sött tycker jag! Den kan jag träna i!

Kolla in hemsidan massor med snygga kläder både för tjejer och killar och för dansare!

 

Älskar kläder med tanke bakom!





SWEATSHIRTJACKA1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback