Vackra parker o prinsessdrömmar.....

image305


Vaknade i morse i min nya säng i mitt nya rum förvåningsvärt utsövd och välmående. Visst vaknade jag några gånger och lite mardrömmar om kackellackor i sängen hade jag men i övrigt sov jag som en prinsessa! Efter några timmar på IKEA igår har nu rummet fått en mysig blandning av lite nya möbler och mina egna saker, riktigt hemtrevlig har vi faktiskt lyckats med! Lägenheten är fräsch, nästan nyrenoverad och det gör mycket tycker jag. Man behöver inte dölja en massa skavanker utan allt känns rent, helt och mysigt!
Min lägenhetskompis N vissade mig runt idag i parken runtomkring mitt lilla stenhus. Det är så vacker! Den är så sagolikt stor med massa vackra träd, blommor och dammar. Å ni skulle bara se, kan inte fatta att jag ska bo här nu och ha tillgång till det här varje dag! Oj, oj, oj! O i morgon är det upprop i Aulan, hjälp vad nervös jag är! Alltid pirrigt att möta nya människor, se nya saker. Allt är okänt och allt måste man ta in och lära sig! Men det ska nog gå bra! Funderar lite på vad man ska sätta på sig? Man vill ju inte sticka ut för mycket men ändå vara fin?! Göra ett bra första intryck liksom! A nej jag vet inte, men kommer väl på nått!

Sov nu gott!

image306

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback