Klickkväll

Kvällen började med liten  förfest hos H med mig I och W. W hade hämtat upp mig i sin vita Mustang och vi susade genom stan över till Hisingen. Gick lite för fort för min smak! Väl där åt vi lite innan några klunkar Rosévin lät sig väl smaka.




Hemm hos H. Måste säga att min fläta ser hemskt söt ut och så en liten lustig bild på mina fötter. Dom lyste ilrosa när vi kom ut i mörkret. Mina nya platåboots gick jag in för kvällen, inte sköna att dansa i eller gå i eller stå i! Men vill man vara fin så..... ja!


image275
I & Moi i våra brillor

Väl inne fick alla söta Goodie bags med tidningar, läppglans från Maybelline, läppstift från Loréal och Lippgloss från Festis (smakade som godis).
Sedan bjöds det på sushisnittar och Smirnoff Ice.
image276

Påsen matchar mina naglar!


Under kvällen var det uppträdanden och modevisning! Modevisningen var väl kanske inte den roligaste och blev inte speciellt inspererad. Men hittade en sak jag gillade....
image279

....pälsmössan håller än! I år kanske jag vågar!

Men även en o anna kändis syndes i mörkret Vincent Pontare var där och sjöng några av sina låtar!
image280

Vad är det snällaste ett fan har sagt till dig?
? Jag älskar när fans kommer fram och berättar att jag genom min musik har hjälpt dem i deras livssituation på olika sätt. Det värmer jättemycket.

Du har ju jobbat såväl som brevbärare som flyttgubbe. Vad var charmen med dessa jobb?
? Haha, kanske att jag lärde mig uppskatta musiken ännu mer. När man jobbar med något som man absolut inte trivs med blir bilden av var man vill vara i livet väldigt klar.

Hur många instrument kan du spela?
? Gitarr och piano.

Vilken är världens bästa låt, enligt dig?
? ?California dreaming? med the Mamas & the Papas.

På vilket sätt har din pappa Roger Pontare tipsat dig om hur man tar sig fram i musikbranschen?
? Han har försökt få mig att förstå att det är en tung och slitsam bransch. Eftersom han har facit i hand vill han helst inte låta sin son utsättas för samma sak, men samtidigt har han respekterat och stöttat mig.

Vilken av hans låtar är din egen favorit?
? Vindarna.

Vad tror du att du gör om tio år om du får drömma?
? Oj? När jag är 36 år har jag varit på världsturné och arbetat med olika förebilder och duktiga artister! En dröm som jag jobbar på.

Intervjuv från ICA Kuriren

Kvällen avslutades med att brandlarmet gick och alla sprang ut på Avenyn! Jag och tjejerna fick en pratstund med Vincent och även lite foton.
image281
image282

Ont i fötterna kände jag mig nöjd med kvällen! Med en Carrie vink fick jag tag på en taxi och gled hem genom Göteborgs mörker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback