Mina hemligheter

Har läst en underbar bok! Underbar för att den passade mig, just nu för stunden!
Mina hemligheter av Sophie Kinsella.
image202

För att göra en lång historia kort....

Boken handlar om Emma en PR assistent på ett stort företag i London. Under en turbulent flygresa avslöjar hon i panik alla sina inersta hemligheter för mannen i sättet brevid. Denna man, Jack som hon tror att hon aldrig ska möta igen dyker upp på det ställe hon aldrig kunnde förvänta!

Massa mysig läsning och jag har inte kunnat slita mig från boken! Köpte den i lördags och nu tisdag efter middag slog jag ihop den med en förnöjd känsla i kroppen!

Fick reda på nu att den ska bli film oxå! Där Kate Hudson ska spela huvudrollen som Emma Corrigan och ryktet säger att
Christian Bale ska spela den manliga huvudrollsinnehavaren Jack Harper.

Så ytligt och så underbart! Läs den! O, sen se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback