Ledig från bloggen

En långt skönt lov har det varit! massor med kul har jag haft så kul att jag inte hunnit skriva på min lilla blogg!

En liten update av lov veckan!

  • Första helgen tillbringade jag i Gbg med älsklingen!
  • Måndag hemfärd till H. En stall dag med mamma och god mat på kvällen!
  • Tisdag for jag runt lite tittade i de "gammla" hemvana köpcentrumen och sen hem till syster yster och lilla O. Där var det mamma fika och endast mamma frågor diskuterades. Inte så jätte kul för mig som ända omamma i rummet men lilla O somnade på min mage så jag var nöjd!
  • Onsdags klippte jag mig! URSCH, det blev inge bra alls! Man ska lyssna på sig själv och inte följa andras idéer. Men nu får jag se ut så här, det växer ut, snyft!
  • Torsdag, shopping på stan med mamma, syster och lilla O. Hittade ingenting men roade mig mest med att köra runt barnvagnen med lilla O. Syrran iväg på beauty center och sen lunch i stadsträdgården, Påsk buffé, Mums!
  • Fredag ridlektion för min gammla tränare! Läskigt kändes det! Hade inte ridit seriöst på två år. Men fick en liten flash back! Det här hade ju varit mitt liv för bara två år sen och nu finns inget av det kvar! Bara små turer i skogen med B ibland när jag kommer hem på helgerna! Snyft igen!
  • Lördag upp i landet till S. Massa sköna promenader med systrarna och alla systersönerna! God mat och massa bus! Och mama tidningar i det oändliga! Ganska kul faktiskt! Modedelan iaf!
  • Söndag mer mat, promenader och till sist en konsert med syrran! Fin kör musik! Sen hem till H igen på kvällen!
  • Måndag for jag hem till G och till min älskling som jag hade saknat nått så fruktansvärt! Det är inte kul att vara ifrån den man älskar!
image198



Men nu är jag hemma igen! Glad utvilad och lycklig! O det väntar en helg med väder runt 20 c!! Oj oj oj Marstrand here we come! Med bil till och med för mor och far flyger från flygplatsen här till Rom idag och kärran lämnar dom hos oss! Firade det idag med att åka till Plantagen och köpa mig en fin Hortensia och en Dischidia för att pryda sovrummet!

image199



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback