jag gick vidare...

Det kan vara svårt att veta vad man ska ta sig till i livet! Hur man vill utforma det och använda sig utav det. Jag har nu två år efter gymnasiet provat mig fram lite här och där. Tills jag nu bestämde mig för att söka universitetet. Första handsvalet blev Trädgårds design i Alnarp. För att komma in var man tvungen att göra en stor hemuppgift. Jag tog på mig uppgiften och skickade in mitt arbeta..... jag och 239 st till. Suck, tänkte jag här kommer jag aldrig in :( . Men idag har jag fått svaret att jag var bland det 30 bästa och hade gått vidare till steg 2 - en ansökningsdag!

Så nu blir det att fara till Alnarp om 14 dar! Ska bli så spännande och jag är så super duber glad för min skull!
image224

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback