Friis rea

image216
Massa nytt och sött har kommit in hos
Komplimang. Dom har alltid 10% student rabatt och snart ska dom ha stor rea med 50 % på förra kollektionen bla en massa fina Friis väskor! Kolla in på hemsidan vissa väskor finns med bild plus nedsatt pris. Blir nog en tur hem till Örebor snart för en liten Friss väska kan ju aldrik skada ;)

image217

Embllish Clutch, en indigoblå liten kuvertväska skulle jag vilja ha! Nu endast 200:- hos Komplimang!
Skulle passa fint till min indigoblåa klänning från Mango, till det kommande bröllopet och kanske balen och lite sommar fester.
image218
Ingen rea än på mitt Friis span! Blir nog att jag får köpa den för fulla priset för den är ju så fin!

Men kostar det så smakar det........ eller nått?!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback